måndag 9 juli 2012

Insta-juni

 Juni inleddes med Death Cab For Cuties-konsert på Siesta.

 En söndag då vi ägnade oss åt vår favoritsysselsättning; cykeltur på landet.

 Astrid - världens mest misstänksamma katt. Det var sannerligen kors i taket att jag fick lov att komma så här nära.

 Syster och Johanna på förfest hos Emmeli.

 Mint Gelato, Nice och Life Aquatic.
Inte bara snyggt med olika nagellack, det visade sig även vara ett oerhört framgångsrikt pedagogiskt verktyg på jobbet. Hehe!

 Fick en söt loppiskruka med en växt i från mina fina kollegor. Matchar flugsvamparna på köksbordet perfekt.

 Passade systers balkong en vecka. Jag är så avis på alla grönsaker och kryddor hon odlar där.

 Emmy och jag. Sötaste lilla vännen!
 Hittade tjusigaste bilden på mamma och pappa, från en maskerad i början av 80-talet. De där två har uppfostrat mig!

 En kväll när solen sken och regnet öst ner. På samma gång så klart.

 Kanske var det en nattens drottning, kanske var det bara en bastard. I vilket fall som helst var den väldigt vacker natten som den blommade.

 Meddelande till kollegorna och mig. Värmer hjärtat på en trött fröken.

 Titti och Alfred matchar samt roar sig kungligt med bedriften att gå.

 Ännu en matchning. Denna gång på bröllop.

Och på väg hem från bröllopet vid fyra-snåret stannade vi till och kollade in lite cykel-konst.
Och så var juni 2012 slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar