måndag 20 juni 2011

En lördag och en söndag





I lördags spenderade jag dagen mest åt att tycka synd om mig själv (utan vettig anledning) och hade väl tänkt fortsätta kvllen så också. Men så blev jag utlockad på en öl med fint sällskap och det tackar jag inte nej till. Genast blev jag den glada igen! Emmeli, Sofie och jag hängde på Nyhavn ett tag och fortsatte sedan till Debaser för mer häng och så dans så klart. Blev en väldigt trivsam kväll ändå!

I söndags tog jag tag i mig själv och gjorde duktiga saker, som att vattna blommor, storhandla och tvätta. Och så kom Emsan över och vi kollade på film och åt godis och drack läsk. Som man ska en söndagkväll. Mys! Filmen hette Hjärtslag (eller så tjusigt på franska: Les amours imaginaires) och var alldeles alldeles underbar. Så bra skådespelari, bra story, bra musik, fint filmat och stor stor igenkänning när det kommer till det där att hitta någon fin och bra att vara ihop med. Se den, för sjutton gubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar