torsdag 13 maj 2010

Lill-lördag



Eftersom det idag är en alldeles ledig torsdag kunde man ju passa på att gå ut en sväng igårkväll. Syster, Emmeli, Adam och jag började med öl på Tempo. Där var det fullt med folk som vanligt, men vi lyckades tränga in oss vid ett bord. Vi kände att det var en bra kväll det här, så bestämde oss för att gå vidare till Debaser. Där träffade vi på Carl-Fredrik och några vänner till honom och det blev livat fram till stängning. Mer öl, en massa dans (med våra signaturdansmoves, mina var kaninen och hamstern), fler vänner och bekanta och glädjen sprittandes i kroppen. Åh, vilken kväll!
Men en parantes: pojkar alltså, pojkar! Vad sysslar de med?! Haha!

Och så här såg jag ut. Minus den allvarliga minen. Eftersom det snarare är höst ute än vår blev kläderna inspirerade av vinterhalvåret. Kändes en smula sorgligt. Kom tillbaka våren, vi saknar dig!
Utstyrsel: halsband-designtorget, kavaj-monki, klänning+byxor-hm, kängor-scorett
Idag har jag gjort absolut noll och ingenting. Sovit, ätit glass, läst bloggar, sovit igen och nu ska jag äta pommes. Imorn blir det lite jobb och sedan är det helg på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar