måndag 15 februari 2010

Utgångar






I helgen gjorde jag inte mycket vettigt. Det var verkligen en riktig rensa hjärnan och bara vara-helg. Det började med att fikan i fredags omvandlades till öl på Metro. Det var ju ändå fredag och då får/bör man ju dricka öl. Ett par finfina timmar senare kilade jag hem till Johanna och drack drinkar med henne och Emmeli. Viktiga och framförallt oviktiga ämnen avhandlades. Johanna var dock inne i en hemtenta så E och jag fick dra till Debaser själva. På Debban hittade vi dock alla möjliga skojiga vänner och minglade, snicksnackade och dansade bara lite grann. Avslut med Jalla Jalla-besök. Så klart.

På lördagen latade jag mig. Inhandling av mat var det mest ansträngande. På kvällen var det partaj igen. Förfest hos Lotta med ett gäng tjejer, en hund vid namn Fritz, vin och ett spel där vi inte behövde räkna poäng. Bara prata snusk. Sedan bar det av till KB (för variationens skull!). Där dansades det en hel del, bla med dalmasarna. Och så lite häng med Cathrine i Vinylbaren. Så klart.

På söndagen latade jag mig. Och gick en sväng med Aske och hans matte. Sedan var helgen slut. Måndagens återkomst till arbetet blev en liten chock för systemet. En intensiv vecka väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar