måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

Idag är det den sista dagen på 2012. Jag har ägnat den åt att tvätta, skruva upp hyllor och lyfta saker hit och dit. Inte den roligaste aktiviteten kanske, men ikväll blir det stor nyårsbaluns hos Titti och Fredrik. Det ser jag fram emot!
Det här är också slutet på den här bloggen. Ni som varit trogna läsare har märkt hur den gått mer och mer in i någon slags koma. Jag har varken haft tid, ork eller lust att skriva och lägga upp bilder. Sakta men säkert har jag insett att Tjugonio har spelat ut sin roll i mitt liv. Allt är så annorlunda nu jämfört med för 3 1/2 år sedan när jag startade upp det hela. Då levde jag för helgerna, allt jag ville var att dansa, dricka öl, röka cigaretter, hångla med pojkar, vara på äventyr med vännerna. Jag hade skitkul och jag är så glad att jag levde det livet och gjorde precis vad jag ville.
På senare år har jag dock förändrats en hel del. Jag tröttnade på det gamla livet och hittade plötsligt Karl. Tillsammans med honom kändes allt enkelt, fint och bra. Jag blev lugn ända in i hjärteroten.
Nuförtiden vill jag mest (till min egen förvåning) vara hemma och pyssla, äta god mat med vännerna och klappa min gravida syster på magen.
Så nu när jag hittat en ny väg i livet känns det som att det är dags med en ny blogg i livet. Jag fnular på en och den ska ni få se imorgon!
Puss, kram och gott nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar