lördag 9 juni 2012

nationaldag

 I onsdags var man plötsligt ledig så där mitt i veckan igen. Jag tog tillfället i akt och gjorde en tårta, som jag bjöd Emmeli och syster på.

 Aske var också med, men han fick vara tårtlös.

 Nom nom!

 När vi var mätta och belåtna tog vi ett varv runt Pildammsparken. Sedan spenderade jag eftermiddagen med att rensa ogräs på uteplatsen på min gård. *duktig*

 När mannen i mitt liv kom hem från jobbet gick vi till Far i hatten och åt middag. Där är det väldigt mysigt.

 Här händer det mycket minsann. Mannen ser hemskt bekymrad ut. Troligtvis hungrig förstås. Och så flaxar det en mås och en annan man spelar piano vid ingången. Fint.

 Gladare man!

Och här är fisken jag mumsade i mig. Len och god.
Därefter gick vi hem och såg Game of Thrones. Jag är sjukt peppad på sista avsnittet på säsong två. Ih!
En finfin nationaldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar